Jumaat, 29 Julai 2011

- RAMADHAN IS BACK - ^^

AssalamUalaikUm semUa . Sedar x sedar bUlan ramadhan is back
Macam mn lar p0se d tmpt owg nhe yach . dapatka akU
Menahan rasa lapar n dahaga . mUdah2han akU dpt mengatasi’y

[ AMIN ]

adUihaii first p0se dha x sma2x ngn family ..emmm yindU’y akU x terkata kat family terchenta n trsyg .Yank bermain d kepala akU skunk nhe ! apa lar laUk tUk kami mkn sahUr n sUngkai nhe yach ... alamak mesti kari laek .. urmm sabar jak lar idUp d perantaUan ..smUa t0h dUgaan tUtie ^_^ ! idUp nhe kalo x dha kesabaran nha sUsa ! berantakan idUp nanti . hehehe!!

sebUt sal sUngkai nhe ! ahh akU rindU sUngkai kat bndr tawaU d Anjung sma2x kwn . dgr d0rank b’cel0teh n abis bUka p0se jak dha Uat dosa ! apa lgi kes Umpat owg lar hahaha .

palink semmart owhhh kami .XD

| akU ingin menjerit yank akU rindU kan familykU T_T |

- p/s :: Kalo dha berjanggut n bermisai t0h paam2x lar p0se lar erk ! xkan mauk kalah sama bUdak brU masUk tadika p0n p0se gak ! malU lar weii hahahahaha ``` kalo pompUan laen lar kan ada sebab2x tertentu xdpt d elakkn hehehehe ^^

BDWAY P0SE JAN X POSE ! DUNT BALIK UMAH BUKA PERIUK CARI APA !!!! CARI MAKANAN !!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan